Bijna weg. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marion en Rob - WaarBenJij.nu Bijna weg. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marion en Rob - WaarBenJij.nu

Bijna weg.

Door: Marion.

Blijf op de hoogte en volg Marion en Rob

03 Juni 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is bijna zover. De laatste dagen werk, Rob is al klaar.
De boot is klaar en gaat het weekend eruit en wordt schoongespoten.
Raar, 1 jaar uitstel, maar nu gaat het echt gebeuren.

• 03 Juni 2015 - 17:37

Margriet Van Iersel:

We denken aan jullie; het wordt vast een geweldige reis!
    Liefs, Arie en Margriet

• 03 Juni 2015 - 18:55

Els Van Zon:

We gaan jullie wel missen hoor, drie maanden geen limocello!!

• 03 Juni 2015 - 20:12

Marike:

jongens, wat breekt er een spannende tijd aan! Leuk dat we zo een beetje mee kunnen zeilen

• 07 Juni 2015 - 18:39

Guul En Fransje:

Alle seinen staan op groen! Behouden vaart! en we volgen jullie scheepsjournaal!

• 08 Juni 2015 - 12:39

Margot:

Een hele goede reis gewenst en hoop dat er veel te genieten valt voor jullie in de komende drie maanden. Lieve groet, Hans en Margot

Tags: Den Bosch

Marion en Rob

We gaan een reis maken met onze zeilboot, een Victoire 28 over de Adriatische Zee en Middellandse Zee. We gaan van start in Koper, Slovenië en zeilen oostwaarts langs Kroatië en de Italiaanse kust richting Griekenland. Onze reis gaat 3 maanden duren. Als alles meezit willen de zeilboot in Griekenland laten overwinteren en dan gaan we in 2016 nog eens 3 maanden varen in de Griekse wateren.

Actief sinds 09 Maart 2014