Weer thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marion en Rob - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marion en Rob - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rob en Marion.

Blijf op de hoogte en volg Marion en Rob

26 Augustus 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Na een goede vlucht zijn we weer thuis.
Het was een geweldige reis, waarin we veel gezien hebben, mensen hebben leren kennen en vooral de rust hebben gevonden die we zochten.
De boot staat in Griekenland en wacht op ons tot volgend jaar. De vaarplannen gaan we iets aanpassen, maar daar hebben we nog een jaar de tijd voor om dat te bedenken.

We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor het lezen van het blog en jullie leuke positieve reacties. Het blog is ruim 1800 keer gelezen. Erg veel dus. Het was leuk om te doen en zo hebben we meteen een mooi reisverslag. We gaan nog foto's toevoegen, want onderweg was dat soms echt lastig met vaak een langzaam werkend Internet. Wat zijn wij dan verwend in NL.
We maken nog een leuk fotoboek. En die kunnen we samen ook nog eens bekijken bij een echt lekker bakkie Nederlandse koffie.
groetjes, Rob en Marion. En tot volgend jaar.

• 26 Augustus 2015 - 12:14

Margriet:

Hallo Rob en Marion,
    wat fijn dat jullie droom werkelijkheid is geworden! Ik las een beetje schrik over het toegenomen toerisme (jammer dat de wereld zo verandert), een beetje gedoe omdat er wel eens iets kapot gaat, maar toch vooral het reisplezier! Ook knap dat jullie dat met zo veel samenhorigheid tot stand kunnen brengen.
    Succes met de heropstart van het aardse bestaan der werkende mensheid ;-)
    Groeten en tot kijk weer, liefs Margriet

• 26 Augustus 2015 - 21:36

Marike:

Ha die zeeschuimers, welkom terug in Nederland. Genoten van jullie blog, wT een prachtige ervaring. Moeten gauw eens bijpraten, liefs Leon en marike

Tags: thuis

Marion en Rob

We gaan een reis maken met onze zeilboot, een Victoire 28 over de Adriatische Zee en Middellandse Zee. We gaan van start in Koper, Slovenië en zeilen oostwaarts langs Kroatië en de Italiaanse kust richting Griekenland. Onze reis gaat 3 maanden duren. Als alles meezit willen de zeilboot in Griekenland laten overwinteren en dan gaan we in 2016 nog eens 3 maanden varen in de Griekse wateren.

Actief sinds 09 Maart 2014